FUCKYOU

  2010-05-08 / 20:17:35 / my day /
jag är så satans förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen! fått mitt sommar schema nu.
jag fick 20 timmar! 20 TIMMAR! det är fan som 3 dagars vanligt sommarjobb! vafan är det?
kul att dom kommer en månad innan och säger att jag tyvärr inte har nått jobb i sommar... det är ju en sak om jag sökt det i våras och fick veta det nu. men jag har fan jobbat där i två år, året runt. då gör man fan inte såhär. har lust att skita i det totalt och säga fuck you, nu får ni fan fixa nån annan som jobbar. men eftersom det är bra betalt så har jag svårt att gå ditt dom där 20 timmarna ändå..
 men jag kommer vara så satans förbannad hela sommaren. så jävla dålig stil.

iaf till saken: ifall ni vet nån som är behov av sommarjobbare så säg till! spelar ingen roll vart i sverige...


LInnea

var jobbar du någonstans?

2010-05-09 @ 05:38:08
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious