något nytt

  2010-05-04 / 19:34:57 / me & my clothes /





hej! blir snabb bloggning idag. jag måste plugga och min älskling kommer snart.
idag har jag iaf kört min första körlektion. gick väll sådär. helt okej.
innan körningen så strosade jag en stund på stan vilket resulterade i en del shopping för att jag skulle tänka på annat.. jag är hel nöjd


1.2. byxdress från hm. prickigt är mitt favorit mönster. den har fickor. och jag har varit sugen på en prickig dress sedan jag såg klingan i sin från topshop. och denna kostade bara en hunking så jag kunde inte låta bli. finns även i blått. tror nästan att jag vill byta färg. vi får se.
3. nya brillor från bikbok. tänkte köpa dom förra veckan men velade. men nu slog jag till. jag menar nu när solen börjar komma från så vill jag ha nått nytt på näsan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious