JUICY COUTURE BY ERIN FETHERSTON

  2010-11-10 / 18:09:09 / inspiration /


I våras anställde Juicy Couture designer Erin Fetherston och 15 November släpps hennes kollektion för märket.
Kollektionen innehåller klänningar, byxdressar, jackor, byxor, men även håraccessoarer, smycken och skor. Jag tycker att kollektionen känns lite festlig och lite lyxigt vintage. Och en anning Rachel Zoe faktiskt, med de långa längder i tung sammet och djupa v-ringningar. Skulle jag se dessa bilder utan att veta vilket märke som stod bakom designen så skulle jag aldrig gissat på Juicy Couture, som annars bara förknippar med velourdressar, som kändisar som bland annat Paris Hilton synts i. Men jag gillar det här och jag ser verkligen fram emot Erin Fetherston och Juicy Coutures framtida samarbeten.


KOLLAGE: jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious