ELLE

  2010-10-25 / 15:45:49 / inspiration /



Bilder ur Elle September 2010 sverige. Det här är så fint. Lager på lager, materialmixar och härliga höstfärger. Kostymbyxor, hattar och rockar. Lite maskulint nästan. Fast ändå väldigt kvinnligt. Lite hippie-glamigt. Fint stylat helt enkelt.

Och miljön är ju förövrigt helt underbar, Frankrike. För nästan exakt två år sedan befann jag mig i Paris och drack varm choklad, shoppade och hade det alldeles underbart. Jisses vad jag vill tillbaka dit, det är ju så underbart där. Jag vet iallafall vart jag ska flytta efter studenten.


SOURCE: jag.


johanna

åh jag älskar det här repotaget!!

2010-10-25 @ 20:01:11
URL: http://electroencephalo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious