FÄRGGLATT

  2010-10-09 / 11:14:00 / me & my clothes /


Igår var jag ute på partaj. Inspark. Första gymnasiefesten. Innan så åt vi middag ihop fem tjejer och såg på idol. Mysigt. Sen blev det utgång. Det var riktigt kul och mycket folk. Fast hemmafest är ju ändå bäst. Själva gymnasiefesten kändes väldigt oplanerat, och inte värt 80 spänn med tanke på att det mesta av tiden fick man stå i kö för att komma in och sen tog det en kvart att beställa eftersom personalen var så orutinerad...

Men såhär såg jag ut iaf. På ett ungefär. Temat var färgglatt, vilket inte är det lättaste med min svart/gråa garderob. Men jag snodde en fin röd kjol av mamma och slängde på mig en beige tshirt till. Lagomt färgglatt. Hade även svarta strumpisar och kilklackar.


SOURCE:jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious