SEPTEMBER

  2010-09-01 / 07:39:27 / månadens lista /


Idag äre första september. så nu har jag börjat med en ny kategori här i bloggen. eller egentligen är det en gammal kategori här i min blogg som jag tagit upp igen. varje månad lägger jag upp en lista med saker jag vill ha och ser fram emot med denna månad.

- HÖSTSKOR: jag har inte hittat dom perfekta än. jakten fortsätter, men jag hoppas jag hittar dom innan det blir allt för kallt ute.
- LAPPADE ARMBÅGAR: så himla fint. finns många varianter. det finns både hos hm, lindex och monki vad jag vet.
- LAGER PÅ LAGER: nu när kylan kommer är det dags att klä på sig mer. hur mysigt äre inte med lager på lager. massvis med stickat och dubbla tights.
- HÖSTJACKAN: jag har mina höstjackor helt klar så jag ser fram emot att kunna börja använda dom.
- HÖSTTRENDERNA: nu när rean börjar sina så fyller butikerna på med höstnyheter. jag gillar verkligen höstens trender. speciellt den röda.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious