SNYGGT FÖR PAKISTAN

  2010-09-09 / 12:02:30 / we can wish /


SOURCE: rodeo

Rodeo auktionerar ut några fina unika plagg som Sveriges största märken skänkt. Alla intäkter går oavkortat till behövande i Pakistan. Så fint. Älskar människor som gör såhär. Tyvärr har jag inte pengarna för att köpa nått av plaggen. Men hade jag det skulle dess två bli mina: underbar päls ifrån Filippa K, byxor ifrån Dagmar. Jag vill ha. Men såklart är flera av dessa plagg show-pieces, alltså de enda som tillverkats och kommer tillverkas. Så det är nu eller aldrig.

Du kan även sms:a in ditt bidrag:
Sms:a AKUT till 72 900 för att skänka 50 kr
Sms:a AKUT 100 till 72 900 för att skänka 100 kr
Sms:a AKUT 200 till 72 900 för att skänka 200 kr



Esmeralda

jaaa jag med ! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious