TRADERA

  2010-09-12 / 19:07:51 / Allmänt /

SOURCE: tradera.com

Jag älskar tradera. Det finn så himla mycket snyggt där, och mängder med fult med iofs. När man bor i en sån här liten stad som övik så finns det inte så stort utbud med butiker och det slutar nästan alltid med att man har likadana kläder som flera av ens kompisar. Inte det roligaste, och därför är secondhand sedan en tid tillbaka min absoluta favoritbutik. Plaggen är lite mer unika och det finns nästan aldrig nån som har ett likadant plagg.

Det är det jag gillar med tradera med, man kan få tag på fina, unika och ibland nästintill oanvända plagg för en liten summa. Budget, men himla snyggt. Just nu letar jag mest efter fuskpälsar, halsband och snygga skinnskor. Vad letar ni efter /vill ni ha just nu?



Timon

Just nu vill jag ha chips, dipp, isvatten och OC ;)

Eller menar du på tradera? :)

2010-09-12 @ 19:37:18
Anonym

nice blogg du har!

En modeblogg! Tips till både tjejer och killar m.m.

Kommentera & Följ bloggen skulle vara snällt och uppskattat!

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-12 @ 19:46:28
Elin

Sv; Tack snälla!

2010-09-12 @ 20:44:08
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious