BILDBOMB / SKELLEFTEÅ

  2010-09-19 / 16:57:07 / foto /










SOURCE: jag.

Jag har haft en toppen helg. Helt fantastiskt egentligen. Det har varit en helg med shopping, mycket skratt, trevliga människor, sena nätter och lite drama. Att jag kom hem lite fattigare och med en trasig kamera spelar liksom inte så stor roll. Tack Amanda och alla andra för en kanon helg! Jag kommer helt klart tillbaka till Skellefteå inom en snar framtid!

Nu står maten på bordet och om en halvtimme är det acnes show från london som står på schemat. Glöm inte att gå och rösta idag!

UPDATE: någon undrade vart dom bruna skorna är ifrån, och svaret är secondhand. dock tyvärr inte mina fynd..


malle

vart kommer de bruna skorna ifrån? hur fina som helst ju :)

2010-09-19 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious