FRISKUS

  2011-04-05 / 17:08:52 / inspiration /


Hos net-a-porter finns det alltid mycket inspiration att hämta. Dom stylar alltid sina plagg snyggt. När jag kikade in på deras sida nu senast så fastnade jag extra mycket för Stella McCarneys grejer. Hennes vår/sommar 2011 kollektion är ju helt fantastisk. Vitt, jeans och färg. Älskar apelsin och citron printet, otroligt grymt. Hela kollektionen känns väldigt fräsch och ny. Denimfärgen är dessutom perfekt. Såhär skulle jag gärna glida runt i sommar. Den där vita klänningen till höger påminner för övrigt väldigt mycket om min studentklänning! Snygg som attans.


Sofia

den vita klänningen var döfin!

2011-04-05 @ 18:24:28
URL: http://fashionandstuff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious