KII MODEVISNING

  2011-04-09 / 10:50:08 / inspiration /





Igår drog jag och två tjejkompisar på en impuls trip till Umeå efter skolan för att gå på Kii's vårvisning. Det hanns även med lite shopping och en riktigt fet middag. Kanon start på helgen. Tack söta Anna för biljetten!

Temat på visningen var väldigt vårigt och färgglatt. Riktigt härligt. Favoritlooken är helt klart den tredje bilden. Den fantastiska orangeröda klänningen, med en helt otrolig ryggurring (som jag tyvärr inte lyckades få på kort..)! Så otroligt fin! Dog lite grann när jag såg den.

Visningen var jätte bra. Otroligt mycket fina kläder och bra ordnat. Man fick sig även lite dricka, snittar och en liten goodiebag. Fick inte så mycket bra bilder under visning som ni kanske ser. Men lyckades få lite bilder på modellerna efter visningen. Men dom kommer senare i ett annat inlägg.



Annawii

Vad kul att det blev bra! Den sista klänningen ska jag förhoppningsvis köpa och den är så vacker/fin/snygg/underbar!



Kram fina du och hojta om du kommer upp någon helg så får vi hitta på nåt!

2011-04-09 @ 18:28:31
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious