PERSIKA

  2011-04-21 / 15:52:06 / inspiration /

GINATRICOT. H&M. CHEAP MONDAY. MONKI. WEEKDAY.


Jag är inne i en basic-period just nu. Vill bära jeans, blåskjortor, utsvänga kostymbrallor och andra sådana plagg. Är sjukt sugen på att införskaffa ett par nya jeans. Letar efter den perfekta färgen. Inte för ljus och inte för mörk. Men ändå blå. Som ett par gamla Levis i färgen typ. Sen skulle jag inte ha något emot att bära det där underbara persikofärgade linnet till. Riktigt mumsigt. Enkelt, men fräsht om man matchar med alla ljusa accesoarer. Speciellt det där vita flätade läderbandet att knyta i jeansen. Grymt.


Nu är det äntligen lov. 10 dagars ledighet. Känns himla fint. Har precis röjt i mitt rum. Herregud vad kläder jag har. Kan knappt stänga en enda byrålåda. Tror det är dags för en rensning under lovet. Nu ska jag iväg och handla lite inför imorgon. När jag kommer hem ska jag visa er vad jag lyckades haffa idag. Hej.


Caroline

Har också varit på jakt efter ett par jeans i den "rätta" jeansfärgen, d.v.s inte för ljusa eller för mörka ett tag. De från Cheap Monday ser lovande ut.

2011-04-21 @ 17:34:09
URL: http://www.popmani.se/darlingdivine/
Anonym

Riktigt snyggt!

2011-04-21 @ 18:08:42
Jennie

mycket snyggt!

2011-04-21 @ 19:54:49
URL: http://doublevision.spotlife.se
Sari

Underbart kollage,SNYGGT!

2011-04-22 @ 20:36:43
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious