THE NECKLACE

  2011-04-01 / 09:27:00 / kreativitet /


Igår tillverkade vi ett nytt halsband till I DIE. Helt perfekt om ni frågar mig. Det här kommer ni verkligen få se på mig mycket i vår. Jag har letat efter ett sånt här i flera månader, men det finns inget. Och det som kommer från Lindex affordable collection är drygt en månad bort så detta känns ju perfekt. 

Halsbandet finns att köpa på våran sida HÄR och kostar 250 kronor. Tyvärr är leveranstiden just nu 2 veckor, men det verkar som det blir mycket kortare. Förhoppningsvis så ordnar det sig till veckan. Vill ni reservera ett så släng iväg ett mail till oss här: [email protected]


UPDATE: vi har nu löst problemet med material och det går bra att köpa våra smycken igen, med leverans inom några dagar.


Alexandra

Jag lämnade mitt telefonnummer till dig men du har inte ringt. Vill jättegärna lösa problemet för dig! :)

2011-04-01 @ 14:34:55
URL: http://followuf.blogg.se/
jessica

men fan vad duktiga ni är då!! jäklar vad snyggt

2011-04-02 @ 23:08:56
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious