DO IT LIKE A THIEF

  2011-08-31 / 14:54:24 / me & my clothes /
SVART POLO FRÅN H&M, 99 KR.

Jag är lite smått besatt av polotröjor just nu. Här är mitt andra polo-köp för säsongen som införskaffades förra veckan. Tajt och svart. Måste säga att jag gillar den som tusan. Orkade inte sminka mig idag och drog bara på lite rött läppstift, men tror att denna tröja kan bli snygg med svart sotning och håret instoppat såhär.

Tog sovmorgon idag, sov 11h inatt. Jag är nog inte riktigt frisk.. Är mitt uppe i ett Entourage-maraton just nu, men ska försöka sy lite idag med, har en kanongrej på G. Blir det som jag planerat så visar jag absolut upp det på bloggen.


neli

du är skitsnygg utan smink och med bara rött läppstift sådär! LOVE IT!



måste också införskaffa mig en polo..

2011-08-31 @ 15:49:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious