FOKUS PÅ KRAGAR

  2011-08-24 / 13:59:09 / just fashion /
MIU MIU / GIVENCHY / LOUIS VUITTON

I höst är det ingen tvekan om att kragar är en av de hetaste detaljerna i en outfit. Enkla svarta och vita i olika former att låta sticka fram är så himla fint. Vanliga svarta och vita funkar hur bra som hellst. Men själv hoppas jag på lite roligare typer till exempel lackiga, silvriga, nitade, med pärlor eller med såna där små metallhörn. En riktigt fin detalj som kan lyfta en enkel outfit riktigt mycket. Just nu håller jag och min kompanjon på I DIE på att fixa lite löskragar som snart kommer ut till försäljning. Vi har många idéer ska ni veta. Håll utkik HÄR!


ida

riktigt snyggt!

2011-08-24 @ 14:19:25
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
nathalie - en modeblogg

Kragar är något jag helt klart vill köra på i höst, så snyggt!!



sv: Det låter super, tycker att det är kul att man med en sån liten detalj kan höja en outfit till en annan nivå.

2011-08-24 @ 16:42:54
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious