MADE IN SWEDEN

  2011-08-27 / 18:54:30 / cravings /


TIGER / H&M / EFVA ATTLING / FILIPPA K / ACNE / MARIA NILSDOTTER / MAKE UP STORE / TRIWA / ACNE / BYREDO.

Har de senaste året börjat gilla svenskt mode mer och mer. Främst tack vare Acne, men det finns ju så mycket mer. Så idag bjuder jag på ett kollage som bara innehåller svenska märken och designers. Och se så mycket fint jag hittade. Var och kikade på den där silvriga tröjan från tiger när jag var i Umeå i torsdags, och idag när jag var i stan så sprang jag på den igen, fasen så fin den är! Hade det inte varit för priset på 1½ lax så hade den nog varit min redan. Men något som jag verkligen måste ha i höst är en skinnväst! Har letat överallt som en tok, men inte hittat någon perfekt som inte kostar hur mycket som hellst. Den där från H&M är perfekt. Tips någon?



Anonym

Vart är silvertröjan ifrån?

2011-08-28 @ 22:55:55
matilda

sv: tröjan kommer från Tiger of Sweden.

2011-08-28 @ 23:10:59
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious