PÅ PAPPER

  2011-08-06 / 16:08:43 / inspiration /



Lite snygga skisser signerade Acne. Antar att det är ss/12 kollektionen som de visar. Looking good. Lite spretigt, kan inte riktigt se nån röd tråd i lookerna på översta bilden, men Acne lyckas ju som alltid få ihop det med bravur så jag är inte orolig. Och superfina skor så klart.


Börjar känna mig lite hängig. Typiskt mig att gå och bli sjuk nu när jag snart blir ledig. Har jobbat idag och kände mig lite halvfebrig, tur jag hade en kort dag.. Nu sitter jag här med en stor kanna te och tänkte att det + lite bloggläsning skulle kunna göra susen. Får se.


SOURCE: emma elwin @ elle.se


Klara Gadd

Gud vad roligt att se hur dom gör! Är du designer eller? Din blogg är riktigt bra ska göra den till en av dom bloggarna jag vanligtvis kollar! :)

Om du har tid kolla gärna in dokumentären om mig när jag följer min skådespelar och artistdröm till Hollywood :)

http://www.youtube.com/user/KlaraGadd

2011-08-06 @ 22:45:53
URL: http://klaragadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious