GULD ?

  2011-12-15 / 22:17:18 / Allmänt /

Vet inte om jag tryckte på buda i sömnen, såg fel, börjar växa ifrån min silver-mani eller om jag fått nån typ av schizofreni, men jag har iaf lyckats buda hem ett halsband i guld. Okej det är bara lite guldigt, men ändå ett stort steg för mig. Jag har aldrig riktigt gått bra ihop med guld. Trivs bäst i silver. Men nu är jag iaf den lyckliga (?) ägaren till detta halsband. Så jag har väl inget annat val än att se till att det kommer till användning. Kanske redan imorgon? Jag har en viktig grej för mig imorgon och vidskeplig som jag är så tror jag att ett nytt halsband kanske kan föra med sig något annat nytt med. Vill man så kan man, sägs det, men jag tänker ändå hålla tummarna


Nu blir det lite sista mys med min favorit som åker hemåt imorgon, och en välbehövlig natts sömn. I min egen säng!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious