MICHAEL KORS PRE-FALL 2012

  2011-12-04 / 10:25:01 / just fashion /
Det har börjat komma upp lite pre-fall 2012 bilder på nätet nu. Här är en som jag tycker var lite speciell. Michael Kors. Cowboyboots och hatt, supermarkerad midja och axelremsväska. Känns väldigt nytt. Inget som direkt är några trender nu direkt, men man vet ju aldrig hur det går som. Kanske springer vi alla runt i cowboyboots nästa höst. En sak som är säker är nog iallafall att dom där shortsen som slutar precis vid knät (se bild 1 & 2) kommer bli en hit i sommar. Tycker iallafall att detta ser rätt bra ut överlag.
Förlåt för noll uppdatering igår. Jobbade, hade ångest, letade min drömkille i x antal timmar och hängde i soffan. Nu ska jag snart iväg och jobba igen. Cash is king. Hörs ikväll, lovar. + att jag tänkte dra vinnarna i tävlingen. Ciao.


Louise

sha följas via bloglovin??

2011-12-04 @ 18:44:30
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious