DET HÄR MED ATT BÄRA PENNKJOL

  2011-12-02 / 00:45:57 / just fashion /
Det här med pennkjol är liksom lite svårt tycker jag. Först tänkte jag totalvägra, men nu på slutet har det börjat släppa lite. Nu vill jag nästan ha en själv. Tycker nämligen att det kan vara rätt snyggt, om man inte stylar det som ett tantplagg. Om jag skulle bära pennkjol så skulle det gärna få se ut nått sånt såhär. Färgkombinationen svart, vitgrå och marinblått. Lite sportiga detaljer såsom västen och kepsen för att det inte ska bli så tantigt och lite kontrast. Prickigt bara för att det är fint. Och så sist men inte minst lite materialmix för att liva upp det hela, matt mocka och transparenta tyger var ju rätt så bra ihop dem, speciellt med lite silvrig metall. Blev nästan lite sugen själv på det här.

Förlåt för noll update idag. Har helt enkelt inte hunnit med. Satt i fyra timmar på förmiddagen och skrev på mitt CV, och sen har jag i princip varit borta hela dagen. Kom hem typ nu. Nästan. Härligt. Tänkte dock gengällda det imorgon. Lova. Börjar med att ge er detta iaf. Återkommer en lite mera sömn.


Anonym

Skorna är så jävla feta!

2011-12-02 @ 10:34:26
URL: http://shopalicious.blogg.se/
hilda

ALLTSÅ DOM DÄR SKORNA ÄR SÅ SJUKT SNYGGA! och västen är också grym... ge mig!



sv: åh tack så mycket vad glad jag blir! :)

2011-12-02 @ 19:36:42
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious