DIY

  2011-12-20 / 12:56:34 / inspiration /

Förra årets modell och förra årets trend kan tyckas, men fasen vad jag vill spendera 2012 i ett par sånna här skönheter. Boots med cut-outs. Kanske inte blåa då, men gärna reptilmönstrat. Fast svarta. Tror faktiskt inte att det kan vara så svårt att fixa ett par liknande själv. Jag har säkert nått par gamla boots jag kan offra till saxen, om inte annat så står de säkert ett par och väntar på säckis. För ett par cut-out-boots vill jag ha.

Känner mig rätt hängig. Tror jag tänker passa på att bli sjuk till jul. För det vore ju himla kul det. Men trots slöhet, troligtvis feber, en kropp som väger ton och lite smått illamående så känner jag mig rätt så pigg. I sinnet. Kliar i fingrar och inspirationen är på topp. Har så mycket idéer så ni anar inte. Tur jag har I die där jag kan dumpa en del.


Catja

wow, vart köper man dom där?

2011-12-24 @ 01:04:58
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious