VICTORIA'S SECRET

  2011-12-01 / 10:32:14 / inspiration /
Jag har kollat på den här videon x antal gånger, och kan inte sluta kolla. JAG ÄLSKAR VICTORIA'S SECRET SHOWERNA. Den ultimata modevisningen liksom: bra musik, sjukt fina underkläder och fantastiska kroppar. Går liksom inte att bli helt tagen av det här. Jag kan nästan inte vänta tills det visas på tv om en månad. YEY. Det kanske inte är så mycket mode i det här egentligen, men fasen vad jag tycker om det ändå. Man blir så glad av denna typ av visning. Jo det ska nog få bli en sån där grej som jag tänker skriva upp på livs-listan, att få vara med och jobba bakom (nej inte gå en visning) scen på Victoria's Secret fashionshow, eller åtminstonde se en Live. Det ni.
GLÖM INTE BORT ATT VARA MED I TÄVLINGEN ALLIHOPA :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious