H&M / FASHION AGAINST AIDS

  2011-02-17 / 16:30:00 / Allmänt /



H&M gör återigen en kollektion mot aids och hiv. 25% av intäkterna kommer gå till välgörande ändamål. Fint att dom gör sånt här tycker jag. Förra gången blev det ju verkligen succé. Jag ville ha allt, men köpte inget tyvärr. Dock så tycker jag att kollektionen var sisådär den här gången. Kollektionen är sportig, med härliga färger och basplagg med tankvärda tryck. Jag lyckades hitta några godbitar ändå den här gången. Silvriga shorts, en härlig plastig jacka, en gympapåse (hur cool?!!), och en underbar fin plastväska. Den där plastväskan ska jag helt klart försöka köpa. Vad tycker ni om kollektionen?


SOURCE: damernas värld.



Sofie / komigensofie

sv: Hej hej! Tack så jättemycket, och roligt att du frågar! Allt går absolut att köpa. Bara att maila mig och beskriva vad det är du vill ha så skickar jag när pengar är insatta på mitt konto :) Står för frakten och så! Tyvärr så tar jag inte beställningar o dyl, men verken som jag lägger upp på bloggen går att köpa.

2011-02-17 @ 17:22:48
URL: http://komigensofie.blogg.se/
Anonym

de där är med mina faovriter !

2011-02-17 @ 18:19:34
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious