FASHIONQUE

  2011-01-31 / 20:25:00 / Allmänt /



Vill bara tipsa er om den här sidan. Fashionque är en portal som samlar det bästa som finns på nätet. Det finns ju så himla många webbshoppar på nätet och det kan va svårt att hitta alla de fina grejerna. Det tycker iallafall jag. Hos Fashionque finns en himla massa snyggt samlat på ett och samma ställe, och du kan hitta kläder, skor och accesoarer i flera prisklasser och man hittar alltid nått som passar. Jag föll direkt för den här jackliknande saken. Shit så fin. Skulle sitta fint på festivalerna till sommaren. Tyvärr passar den inte riktigt min plånbok..

Fashionque.



nathalies modeblogg

sv1: tack! Provdockan hittade jag nere i källaren och är min mammas gamla och enligt min gissning så är den mer är 20 år gammal. Så tyvärr kan jag inte svara på vart hon köpten men testa på att googla typ provdocka så får du säkert någon träff.



sv2: jo visst blir man allt lite sugen på alla dessa färgsprakande färger. Själv är jag dock lite feg med det där som kallas färg men iår ska jag försöka föra in mer sånt i garderoben! :)

2011-02-01 @ 07:26:39
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Anonym

perfekt tips hörrdu!

2011-02-01 @ 08:53:50
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious