STAY-UPS

  2011-01-03 / 10:39:06 / me & my clothes /

Stay-ups från åhlens

Jag hade stay-ups på mig i fredags. Men tyvärr så gick dom på nått vis sönder (?), men jag tänker helt klart köpa nya. Stay ups är sjukt fin tycker jag. Bara man matchar det på rätt sätt så det inte ser alltför billigt ut. Längtar tills det blir lite varmare ute bara så man inte fryser ihjäl när man bär det.

Om en liten stund så ska jag åka in till stan. Ska träffa bästa vän och planera lite inför imorgon för då vi ska fotografera oss. En kille jag har fotat mig hos förut hörde av sig och frågade om jag ville göra det igen och kanske ta med en kompis. Det ska bli riktigt kul. Kanske kommer det komma ut lite bilder här på bloggen. Vi får se. Hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious