I'M THE ONE THAT'S GOT AWAY

  2011-07-09 / 00:15:35 / me & my clothes /
Kör lite nattbloggning, men borde egentligen sova. Tänkte bara slänga upp gårdagens outfit och frisyr. Den där varianten på hästsvans har varit standard de senaste veckorna. Rätt skön och lätt. Perfekt för mig som är så lat. Den kommer nog hänga kvar till hösten med.

Har haft en kanondag idag, fastän det blev några timmars jobb. Tänkt att fint väder kan göra så mycket. Imorgon ska jag på marknad dessutom. Skoj tror jag. Fan vad jag älskar sommaren. Men nu sova. Hej.


nathalie - en modeblogg

sv: ja dem har så himla fina grejer, urban outfitters!

2011-07-09 @ 10:01:42
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious