MORGONSTUND

  2011-07-20 / 09:17:30 / inspiration /
Jag startar dagen med frukost, kaffe och nya h&m katalogen som kom igår. Jag brukar alltid bli besviken på H&M's utbud och stylingen i katalogen, men denna gång blev jag väldigt positivt överraskad. Dels för att min favoritmodell för säsongen är med, Arizona Muse, men även för att jag hittade sjukt mycket fint som jag gärna skulle köpa, typ halva katalogen. Men så ingår ju inte så mycket shopping i min nya shopping-plan. Nej det är slut på kvantitetsshopping och impulsköp. Nu äre välplanerade köp och perfekta plagg som håller länge som gäller. Blir lite svårare men roligare så. Men först ut innan höstshoppingen börjar blir nog en bloppis. Det kommer när jag har tid och ork att fota alla plaggen..



Evelina

Haha knas! Tänkte samma sak för mig själv efter att jag tittat, "skulle kunna köpa halva katalogen" :)

2011-07-20 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious