ON MY MIND #2

  2011-07-31 / 21:58:25 / cravings /
'SILVER. För stunden så drägglar jag typ över allt som är silvrigt. Fett.
ARIZONA MUSE. Hade jag varit sån, då hade jag varit kär i den här bruden. Satan vad snygg hon är. Hon kommer helt klart få en lång och grymt framgångsrik karriär.
LOREAL REKLAM AV IRVING PENN. Vill ha denna tavla på mitt rum.

Sitter och pillar lite på mitt Höst-inlägg. Inte klart än, och det är heller inte dags för höstmode på riktigt än. Men kan hända att det kommer ett litet smakprov redan imorgon. Men bara kanske.


cheap research paper

mycket intressant artikel

2012-03-15 @ 19:37:10
URL: http://customresearchpapers.ws/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious