I AM BACK

  2011-06-13 / 11:57:51 / me & my clothes /


BÄLTE FRÅN NICMICSTORE.COM

Nu är studenten äntligen över. Till skillnad från många andra så tycker inte jag att det känns tråkigt att det slut, utan snarare skönt och jag ser fram emot vad som händer nu framöver. Nu är det alltså sommarlov som gäller. Och tänkte kickstarta det med att visa er mitt nya fina skärp som jag fick hem förra veckan. Som jag nämnt så många gånger förut så är rosa en av favoritfärgerna för säsongen så detta är perfekt. Kommer helt klart användas en hel del i sommar. Här ovan ser ni även ett exempel på hur jag skulle matcha bältet. Att det dessutom är i 100% silikon gör det ju lite roligare med. Ni hittar bältet HÄR hos NicMic Store. Finns i ett antal färgglada färger, och dessutom går det att få spännet i olika färger med. Kostar 250 kronor just nu.
Tack så mycket NicMic Store! 




Linnis

Oj vad coolt, jätte sommrigt! Ett sånt måste man ju ha, kör nog på rött!

2011-06-13 @ 17:23:03
jenny

Snygg kombo!

2011-06-19 @ 17:28:06
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious