JENNI KAYNE

  2011-06-05 / 17:41:06 / inspiration /


Jenni Kayne resort 2012.
Jag gillar allt med denna kollektion. Färgerna, stilen, stylingen, alla plagg och skorna. Riktigt fint. Min favoritfärg just nu är förövrigt korall. Bäst.

Har fått en del klagomål på att jag måste börja uppdatera min blogg igen. Men sanningen är att jag inte riktigt haft tid. Har haft fullt upp på slutet, med studenten, fester, jobb och umgås med fina människor. Jag hinner inte med. Men jag ska försöka bättra mig. Och åtminstonde få till ett inlägg om dagen. Men efter studenten är jag definitivt tillbaka som vanligt.


nathalie - en modeblogg

snyggt!

2011-06-05 @ 22:17:15
URL: http://blingstyle.blogg.se/
jessica

snyggt snygg snyggt snyggt!!!

2011-06-05 @ 22:41:15
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/
Evelina

Sååå snyggt! Har aldrig hört talas om Jenny Kayne tidigare. Kul att lära sig nåt nytt då ;)

2011-06-13 @ 09:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious