BAL

  2011-06-27 / 20:33:14 / me & my clothes /





Kom på att jag inte hade visat er några bilder från balen vi hade när jag tog studenten. Glömde som bort det. Här har ni lite bilder iallafall. Lite facebook bilder och några egna. Försökte hitta någon bra bild på sminket och håret men lyckades inte riktigt. Återkommer om jag hittar det.. Min klänning var ganska enkel iallafall. Skulle sätta fast lite strasstenar på den men det hann jag inte med, men är lika nöjd ändå. Jag älskar den där klänningen, färgen är perfekt och likaså modellen, speciellt ryggen. Och tur nog så var det ingen som hade en likadan, vilket jag var lite orolig för. Men balen var iallafall väldigt lyckad och en riktigt fin avslutning på alla år i skolan. Verkligen superrolig och ett minne för livet.


jenny

Vad fina ni var!

2011-06-29 @ 22:00:38
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Evelina

Jättevacker klänning, vackert smink, hår och smycken! Perfekt!

2011-07-01 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious