DAGENS

  2011-03-21 / 21:57:00 / me & my clothes /



Sjal - ohlssons tyger. Tröja - ginatricot. Skinnbrallor - ginatricot.

Idag bar jag två av mina favoritfärger för tillfället: vitt och mintgrönt. Kändes himla bra ska jag säga er. Hade bråttom imorse och tänkte inte så mycket på vad jag tog på mig, men insåg sen att det blev riktigt bra ändå. Press är det bästa verktyget för bra resultat. Så är det alltid, oavsett vad det gäller.

Men tillbaka till mina kläder. Sjalen är egentligen en stuvbit av chiffong som jag hittade på ohlsson tyger för några veckor sen. Hade egentligen tänkt sy nått fint av det. Men det har som inte blivit av. Fast jag tycker den gör sig ganska bra som sjal med. Eller vad tycker ni?



jenny

tjusigt!

2011-03-22 @ 10:15:13
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious