FEM GRADER

  2011-03-13 / 09:48:53 / inspiration /


Nina Ricci ss/11
Kickar igång morgonen med lite gamla catwalk bilder. Är väldigt förtjust i dessa två looker. Transparent och halvnaket. Snyggt. Modellen på klänningen, med ett släp där bak är ju helt fantastisk. Och den där jackan/kavajen vore inte så tokig att få ha hängades i garderoben. När jag ser dom här bilderna blir jag så himla sugen på att ha tights. Gud så jag saknar att ha på mig strumbyxorna till vardags. Minns inte hände det senaste.. Men nu börjar ju det bli varmare äntligen. Älskar det här tjockleken på dem, typ 20 den, så det blir väldigt genomskinligt. Snyggt.
Helt klart det jag kommer bära i vår.

Termometern står på +5 grader här hos mig just nu!!! Hörde jag vår? UNDERBART. Nu blire lite frulle i solen. På med brillsen. Hej.


SOURCE: style.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious