FREDAG / PLISSERAT

  2011-03-25 / 09:22:06 / me & my clothes /



TRÖJA - GINATRICOT. KJOL - SECONDHAND. BOOTS - TEN POINTS. 

Såhär går jag klädd idag. Plisserad kjol och stickad tröja. Jag är egentligen ingen riktig kjol människa, men det funkar faktiskt. Men byxor är jag fortfarande mest bekväm i faktiskt.  Idag var verkligen en sån där dryg dag där jag ser sjukt ful och störd ut på alla kort. Men sånt får man leva med ibland.

Jag har haft sovmorgon idag och ska snart bege mig till skolan. Väldigt skönt. Sov nästan 9 timmar. Minns faktiskt inte när jag gjorde det senaste. Big Brother stör liksom mina kvällsrutiner. Men ikväll blir det sova tidigt, ska upp tidigt imorgon för klockan 06 åker jag till Luleå för att kolla på universitetet där. Och kommer hem igen på söndagkväll. Drygt som tusan att åka buss, men det kan bli kul på plats. Men jag ska göra några tidsinställda inlägg åt er så ni behöver inte oroa er.



Anja

Svar:

Haha, men det klart!



Härlig kofta förresten :)

2011-03-25 @ 10:27:17
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious