FREDAGS MYS

  2011-03-11 / 18:12:13 / inspiration /


Ikväll blir det lugnt. Ska skjutsa min bror på partaj, men sen ska jag kura ner mig i soffan med dom här tidningarna. Damernas Värld och deras special tidning DV Mode. Fint. En skål glass till och det blir succé.
En av mina stora laster i livet är modetidningar. Helt galet så mycket pengar jag lägger ner på det. Men jag älskar att bläddra igenom dom, granska bilder, läsa texter. Bara låta mig inspireras. Sen när tidningarna blivit lästa ett antal gånger så sätter jag saxen i dom och klipper och klistar ihop fina moodboards. Inspiration till max.


Jennifer

det lät ju inte helt fel, ungefär som jag då :) hehe

2011-03-11 @ 23:07:09
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious