DU ÄR LJUSET I VARDAGEN

  2011-05-12 / 19:00:32 / me & my clothes /




MÖNSTRAD KIMONO BLUS - H&M. VÄSKA - SCORETT. BYXOR - MQ. SKINNPAJ - GINATRICOT.


Bjuder på gårdagens outfit idag. Min fina kompis Simone (HÄR hittar ni hennes blogg) får vara med på ett hörn också. Och bakom kameran stod den andra halvan av mina favorit brudar. Tack för igår. Super kul! Dessa bilderna togs igår efter modevisningen runt nio tiden, och kolla hur ljust det är ute! Helt underbart. Kan inte förstå att det snart är sommar. Riktigt härligt. Jag älskar den här tiden på året.

Idag har jag inte haft några lektioner, men har ändå varit i skolan hela dagen. Har ett stort arbete som jag hållit på med sen hösten i tvåan som ska in nu den här veckan så det är fullt upp. Ikväll blir det ännu mer plugg. Men med mammas spotify premium så går det galant. Men lovar lite uppdatering under kvällen ändå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious