FCK THIS SHIT

  2011-05-10 / 21:23:07 / me & my clothes /



SHORTS - MONKI. LINNE - SECONDHAND. SKINNPAJ - GINATRICOT. SKOR - H&M. SJAL - ?

"Fuck this shit" tänkte jag och så tryckte jag på delete och raderade jag hela mitt engelska tal. Att stå och prata om årstider i 5 minuter känns inte ett dugg som Matilda. Jag började precis om på ny kula. Fem minuter om den bäste Elin Kling blir det istället. Att börja om nu, kvällen innan talet ska hållas, låter kanske som en dum idé för er, men enligt mig är det nog den bästa idén jag haft. Iallafall den senaste veckan. Nu jäklar ska det skrivas. Ska jag göra nånting då ska det göras ordentligt. Allt jag gör ska jag vara nöjd med är mitt motto. Jag tänker inte visa upp nått som jag inte gillar och tycker är perfekt. Oavsett om det gäller mitt slutbetyg i Engelska C eller ett helt vanligt inlägg här på bloggen. Kalla mig perfektionist om ni vill men sån är jag.

Här är dagens outfit iallafall. (ignorera de vita benen, jag bar strumbyxor i skolan.) Länge sen sist. Snittar väl en i veckan ungefär. Men det är faktiskt sånt som ni får leva med. Mode är så mycket mer än hur jag själv går klädd i skolan en helt vanlig tisdag. Nu ska jag återgå till skrivandet. Hörs på en stund när jag kommit längre. Hej.


HAR NI TIPS PÅ BRA & SKÖNA LÅTAR SÅ VAR INTE RÄDDA FÖR ATT BOMBA MIG. Alla tips mottages varmt. Min spotify lista har gått på repeat lite väl många gånger nu och eftersom jag inte har premium så är maggios låtar nu blokerade av för många lyssningar.. jag är alltså riktigt desperat.

Ps. varning för långt inlägg.. eh?


jenny

what are word med chris medina är ju ruggit fin !

2011-05-10 @ 22:47:35
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Denise

Billie the vision and the dancers:)

2011-05-11 @ 08:04:36
URL: http://carmenandladydiana.devote.se
nathalie - en modeblogg

ett tips, skaffa grooveshark så kan du lyssna hur många gånger som helst på underbara veronica maggio! :)

2011-05-14 @ 10:45:50
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious