FRESH / ÄKTA VARA

  2011-05-08 / 11:03:28 / inspiration /


Freshnet, som är en av Sveriges bästa modesajter enligt mig, har ju som alla vet några riktigt grymma storbloggare som bloggar hos dem. Bland annat Collumbine och Emma Elwin. Men nu har freshnet fyllt på med flera nya och yngre bloggare. Två av mina favoritbloggare, Signe och Maggie har flyttat dit nu. Spännande för oss och riktigt roligt för dem. Grattis. Jag skulle tro att det kommer droppa in några fler bloggare sen också.

Men det som är så roligt med freshnet och dessa bloggare är att de inte är som alla andra modebloggare. De bombar inte med dagens och vad de ska hitta på på fredagskvällen. De skriver inte om samma saker som alla andra och skapar inte köphysteri runt om bland Sveriges alla unga bara för att just de har köpt en ny tröja på h&m. Det dom skriver känns mer äkta och det är mer mode. Vem som hellst kan starta en blogg och kalla det en modeblogg, men det här är nånting annat. Spana in sidan HÄR!


marie

Tycker oxå det är spännande med såna som inte skapar köphysteri, jag märker att jag påverkas mycket av sånt. Ska kolla in detta :)

2011-05-11 @ 12:10:03
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious