MAJ

  2011-05-01 / 22:05:37 / inspiration /


YEY. Ny månad. Och det är dessutom Maj som gäller nu. En av mina favoritmånader.Vilket känns helt underbart. Det här står på min inköps/vill-ha-lista.

RANDIGT: feta, breda och färgglada ränder känns som ett måste. Inspireras gör jag av Jil Sander ss/11 och en gnutta Marc Jacobs.
BEIGA BOOTS: Hellst i mocka dessutom. Ruggigt snyggt. Oj vad jag vill ha. Precis som Klingen och Rumi så vill jag matcha det med enkla plagg och fina accesoarer för att få till den där enkla bohochica känsla. Tjusigt.
PILOTBRILLOR: Ja jag vet att jag har ett överflöd av brillor. Men det saknas ett par för att göra min samling lite mer komplett. Ett par pilotbrillor. Hade gärna haft ett par äkta ray ban aviators. Men det känns lite dumt. Hällre köper jag 10 par till. Men som sagt. Pilots nästa.
ANKELBYXOR: jäklar så snyggt. Acne visar vägen. Jag är bra sugen på att bara dra fram saxen och klippa. Men tills jag hittar de perfekta så nöjer jag mig nog med att vika/rulla upp brallorna så anklarna syns. Jag vill bära det med låga tygskor för den perfekta vårkänslan. Härligt.


ida

läskigt snyggt allt , grymt !

2011-05-02 @ 07:14:26
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
hilda

Tack! den är ett secondhand-fynd :)

2011-05-02 @ 15:41:44
URL: http://nyheter24.se/modette/hildasandstrom/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious