STYLE BY

  2011-05-11 / 22:35:22 / inspiration /


Höll mitt impuls tal om Elin Kling på Engelska idag. Improviserade som tusan men det gick fint. Belönade mig själv med denna tidning sen passande nog. Men innan jag slänger mig i sängen med denna så blir det lite plugg och försöka att skriva nån reflektion och inlämningsuppgift.

Modevisningen var förresten riktigt bra. En del mycket fina grejer. Sista klänningen gav mig gåshud. Oj. Det ni. Det är inte ofta det händer ska ni veta. Har otroligt många bilder att visa er sen. Kommer kanske imorgon. Efter modevisningen blev det även en onsdags öl på Olles. Livet leker som sagt. Häj.


Linnea

Matilda!

Du kan ju inte ha musik på bloggen, den blir jättejobbig att besöka då din musik krockar med den jag redan spelar på Spotify :(

2011-05-12 @ 16:07:09
URL: http://www.elles.devote.se
Jennifer

Härligt att det gick så bra =)

2011-05-12 @ 16:28:14
URL: http://currently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious