TILLS JAG BLIR NÅGON ANNAN

  2011-05-20 / 12:20:56 / inspiration /


Jag är ledig från skolan idag och spenderar dagen med min bästa vän matteboken. På måndag är sista provet i Matte E kursen. Blandade känslor. Vill göra bort det så jag slipper det, men är ganska så säker på att det blir fail. Ska göra mitt bästa. Återkommer med lite roligare uppis sen om jag får tid över. Har mycket att göra idag. Tillsvidare kan ni ju spana in dessa bilder och Onlys Lookbook för sommaren. Jäkligt bra faktiskt. Bilderna ser så somriga och härliga ut och jag gillar faktiskt stylingen. Bra jobbat Only.


Se resten HÄR!


Ida

Håller med dig om att bilderna är härliga, gillar den i mitten mest!

2011-05-20 @ 18:07:33
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious