VÅGOR

  2011-05-11 / 15:58:36 / cravings /


SHORTS MED VÅGIGA KANTER, 249 KRONOR HOS GINATRICOT.

Har i flera år nu varit sugen på shorts med vågiga kanter. Ända sedan Chloe visade det i sin vår/sommar kollektion år 2009. Så fint, och dessa var riktigt fina. Dessutom i en av säsongens hetaste färger. Härligt. Från Ginatricot.


Sitter på skolan än. Ska snart bege mig ner på stan. Ska fixa lite med studentklänningen och sen ikväll blir det modevisning! Treorna på hantverksprogrammet har sin studentshow. Ska bli kul att se. Men kommer nog hem sent så därför kan det bli ont om uppis idag. Hare fint, hej.

SOURCE: ginatricot.



Anna

Jättefin blogg! Ska vi förlja varandra på bloglovin? :D

2011-05-11 @ 16:16:49
URL: http://daich.blogg.se/
nathalie - en modeblogg

sv: tack så mycket och självklart kommer det upp en guide så snart som möjligt över hur jag gjorde. Antingen i fotoform eller videoform.. Vilket sammanträffande, jag har nämligen också supertunt hår, dock har jag lite självfall i mitt hår som gör att det ser tjockare ut. Så jag tror nog att du också skulle kunna göra den där frisyren!

2011-05-11 @ 17:03:37
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious