COS

  2011-11-20 / 19:15:32 / cravings /
Det är väl ingen nyhet att COS gör fina grejer, men jag tycker det behöver uppmärksammas lite till. Här har ni fyra klockrena grejer som jag lätt skulle tacka ja till. Min stil är ju ganska klassisk och enkel och därför ligger cos mig varmt om hjärtat. Jag lyckas alltid hitta sånt jag skulle kunna ge en lilltå eller nått sånt för. Perfekta färger och snygga modeller på plaggen. Men tyvärr tycker jag mer om att kika på deras hemsida än att faktiskt gå i deras butik. Nog för att plaggen är rätt minimalistiska och enkla, men deras butik och inredning är rätt tråkig och det är rätt svårt att faktiskt se plaggen i butik. Eller är det bara jag som tycker det? Men inget snack om att de har fina grejer nej. Ge mig.


Åsa

Kappan är rätt så fantastisk!

2011-11-20 @ 21:30:33
URL: http://asahellman.spotlife.se
Anonym

Så snyggt!

2011-11-21 @ 02:49:39
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious