GRÖNT ÄR SKÖNT

  2011-11-20 / 17:41:08 / me & my clothes /
Senaste nyförvärvet i garderoben är den här tröjan. Tyckte jag behövde lite färg, så jag slog till på mörkgrönt. Tunnstickad och i lite längre modell. Gillar den som tusan faktiskt. Billig var den med. H&M vet ni. Dock var den lite svår att fota. Färgen ville inte riktigt samarbeta och sen så är den lite glansig i materialet, vilket var svårt att få till. Vet inte riktigt hur jag ska matcha den här finingen bara. Sist körde jag på byxor, så det blev lite klänning-över-byxor-feeling och det funkade ju. Men tror den skulle kunna vara fin med tights med, eller möjligtvis en polo under. Användas kommer den helt klart göras.


BECCA- Mode, foto och vardag!

Åh vad fin! Älskar färgen! :)

2011-11-23 @ 10:28:33
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious