LINDEX

  2011-11-22 / 16:51:10 / just fashion /
Svårt att låta bli att längta lite till våren igen när man ser alla vårkollektioner som börjar poppa upp på nätet.. Tycker lindex lookbook ser rätt okej ut ändå. Stort fan av den helvita looken på första bilden och jeanskostymen på andra. Klockrent tycker jag. Skulle lätt kapa dem rätt av jag! Sen tycker jag blusen och skorna på tredje bilden såg rätt fina ut i sig. Ska bli spännande och se om skorna kommer ut i butik. Nått jag var aspepp på i våras och sommras var ankelbrallor och jag måste säga att jag fortfarande tycker det är riktigt snyggt att visa anklarna, så det är ett säkert kort till våren.  Vad tycker ni om det här bilder? Snygg eller fult?


INGA - foto&stil

dendär svart-vita kavajen är jävlit snygg! :o

2011-11-23 @ 17:00:55
URL: http://ingass.blogg.se/
Jeanette (fotoblogg)

Snyggt helt klart tycker jag :D!

2011-11-23 @ 20:50:59
URL: http://mrnikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious