MADEMOISELLE

  2011-11-28 / 21:19:14 / cravings /
Jag har bloggat om det här nagellacket förut, men det är värt att uppmärksamma det igen. Detta lack kommer ifrån det populär märket Essie och färgen heter Mademoiselle. Jag älskar nagellack och att byta ut färgen på naglarna är verkligen nått som gör stor skillnad och är en riktig humörhöjjare. Men för det mesta så trivs jag som bäst i neutrala naglar och det är där det här lacket kommer in i bilden. Det gör naglarna så fruktansvärt snygga. Lagom rosafärg och fin glans. Det gör sån stor skillnad mot för utan lack, men ser ändå neutralt ut. Det är dock lite dyrare, 129 kronor per flaska, men det är värt varenda krona. Det sitter bra och ger en lyxig känsla. Ett riktigt bra köp! Jag tycker alla ska önska sig en flaska i julklapp!


Ida

Så snyggt med ljust puderrosa naglar, jag har ett liknande från essie som heter ballet slippers :)

2011-11-28 @ 22:11:57
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious