ONSDAGS MODE

  2011-11-30 / 19:12:29 / just fashion /
Vet inte vad det är egentligen, men jag gillar det här. Det är liksom sån power i bilderna! Turkos bakgrund, snygg retuch och bra stylat. Inte så mycket Matilda, men det här går hem som bara den hos mig ändå. Känns nytt och fräscht. Precis vad jag suktar efter just nu mitt emellan säsongerna.


Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorina "jag syr" och tyck till!) Jag gör även länkbyten om du har mer än 100 unika. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-11-30 @ 20:20:38
URL: http://jaasses.webblogg.se/
[lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-30 @ 21:45:50
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious