SCARVES

  2011-11-16 / 16:52:50 / just fashion /
Imorgon släpps den, kollektionen som alla pratat om, alldeles för mycket. Jag har inte tänkt slåss för något, köa eller spendera tusentalskronor för att få ta del av Versaces logga, men funderar på att lägga beslag på nån av sjalarna just för att dom är så fina. Och priset känns rimligt liksom, dom här färgklickarna kostade 300 kronor har jag för mig. Jag har aldrig köpt något från nått av H&Ms andra designersamarbeten så det kanske är dags nu. Donatella Versace är rätt ball liksom, och en scarf är ju nått som verkligen är användbart. Har ni planerat att köpa något?


SARA

Scarfsen är skitsnygga! Annars tyckte jag faktiskt inte att damkollektionen var så himla fin faktiskt. Några grejer möjligtvis. Fast killkläderna var typ 100 gånger snyggare!

2011-11-16 @ 17:31:46
URL: http://whatthisisabout.blogspot.com/
frida

Jag tycker också om de där sjalarna,och är inne i en liten sjalperiod,hallå man kan ju ha dem till mycket?Hårband,som en sjal men knyten på olika sätt och till olika outfits eller ett skärp!Eller varför inte vira som en rosett i en hästsvans?

Kanske ska det bli ett köp?;D

Isånafall blir det någon av de leopardmönstrade!:D

2011-11-16 @ 18:38:16
URL: http://fashionbyfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious