SEVEN

  2011-11-27 / 12:44:29 / me & my clothes /

För nån vecka sedan så blev jag intervjuad av en tidning här i Örnsköldsvik och nu finns numret ute. Jag är fortfarande sjukt obekväm med sån här typ av uppmärksamhet och känns konstigt att se och läsa om sig själv i tidningen. Men ja,jag måste erkänna att det är ändå rätt skoj. Blev en rätt bra artikel iaf. 

Ska in till stan och försöka köpa några julklappar nu, men håll utkik här idag för ikväll kommer det upp en feeet tävling!! MISSA INTE!


nathalie - en modeblogg

Åh vad kul, grattis! :)

2011-11-27 @ 15:30:49
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Amanda

Ååå vad roligt gumman!!!!! Det är du sååå värd!! Massor av kramar till dig!

2011-12-01 @ 08:09:05
Camilla S

Läste om dig i tidningen 7, sen hittade jag till din blogg under mode och skönhet på blogg.se. Roligt! :)



Önskar dig lycka till i tävlingen!

2011-12-02 @ 23:03:13
URL: http://camillassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious