BIK BOK BY JENNY SKAVLAN

  2011-11-15 / 14:26:40 / just fashion /
Tredje gången gillt för norksa fröken Skavlan. Samma datum som H&M släpper sitt Versace samarbete, 17 november, har bikbok valt att kontra med ännu en kollektion designad av Jenny Skavlan. Finns en hel del godbitar, men det som jag föll mest för är faktiskt plaggen med fågelprint. Just det var ju trendigt för några år sedan, men jag tycker det är dags igen! Riktigt fint. Även den vita fluffiga pälsen/koftan såg fin ut. Har inte sett några priser än, men kan tänka mig att det ligger i ungefär samma prisklass som Whitney Ports kollektion för Bik Bok. Men totalt sett tycker jag denna kollektion är mycket finare, hoppas bara den är lika fin i verkligheten bara för här kan jag verkligen tänka mig att köpa nått. Måste även ge Bik Bok ett pluss för de fina fotona och stylingen. Vad tycker ni om den här kollektionen?


tessi

jackan kostar 1199 om jag inte minns helt fel! Går att vända ut och in och även ta bort ärmarna till en väst. så det är 4 i 1! i fucking love it! Resten tycker jag är lite för retrostil för bikboks kunder. Måste ju trots allt se från den sidan och inte bara som konsument. Får hoppas att det går hem och säääljer!

2011-11-15 @ 23:20:38
URL: http://ree
tessi

komiskt att jag nyss bloggade om den där jackan! den kostar 1199 om jag inte minns helt fel! diggar den som fan! det är 4 i 1. Den går att vända ut och in och går även att ta bort ärmarna och göra till en väst. så jävla fantastiskt! Annars tycker jag resten har lite för retrostil. men hoppas att det går hem i svenska folkets ögon och sääljer!

2011-11-15 @ 23:25:10
URL: http://teeres.devote.se
tessi

hahah, var fan inte meningen att skicka två näst intill identiska kommentarer! försvann från sidan och fick skriva om. tydligen råkade jag posta kommentaren då. här får du en tredje då! haha

2011-11-16 @ 00:36:05
URL: http://teeres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious